Wednesday, January 25, 2012

Majakka ja meri

Aloitin sunnuntaina pistelemään Mini Lighthouse 1. Ja taivaasta on helppo aloittaa, kun ei tarvitse muuta kuin vuoren lakiviivaa seurata mallista. Tuossa työssä on melkein kolmasosa työstä pelkkää sinistä ja se on kivaa vaihtelua tuon Venetsia-työn jatkuvan langanvaihdon jälkeen. Ja tässä työssä on vain yksi osio tehty langalla joissa pitää olla kaksi eri sävyä samaan aikaan. Johtunee siitä, että tämä työ on Powellin vanhemmasta päästä. Viikonloppuna voisi kokeilla tuota Faery Talesin pistelyä. Siitä tulee kyllä varmasti ikuisuusprojekti, kun näistä pienistäkin töistä meinaa tulla : )


3 comments:

Mari said...

Ompas sulla iso kokoelma. Hienoja ovat. Itsekään en ole jälkipistojen ystävä. HAED malleissa ei toisaalta ole sitä ongelmaa. :)

Lumiruusu said...

Wau ,miten hienoja Powell pakkauksia !
Olen näitä aina ihaillut engl. rp-lehdissä.mutta en oo varmaan ikinä nähnyt kenenkään pistelevän näitä talomalleja.
Minulla olisi odottamassa jossain lehdessä pieni Powelin
Kreikka-malli-Kirkon sininen kupoli ja Välimerta ja kukkiva pensas..
Tervetuloa bloggeriin !
Mä oon blogannut vasta pari vuotta..
Aloin tietty heti lukijaksesi :) :)

Paula said...

Mä olen jotenkin erittäin ihastunut näihin Powelleihin, kuten ehkä huomata saattaa... :) Ja "kauhukseni" Micheal Powellin nettisivuilta huomasin, että taas on uusia töitä tulossa... ;)
Olenkin jo useaan otteeseen käynyt vastavierailulla, ja poikkean vastaisuudessakin!